31 grudnia 2013

ZAKOŃCZENIE ROKU 2013!

Rok 2013 uważam za zamknięty chociaż pozostało jeszcze pare godzin :P
Witam Was w ostatniej notce w tym roku a jaki był ten rok?

Zaczęło sie od programu jak zawsze od pre castingu " Mam Talent " w którym mi sie nie udało ...
Nie wstydzę sie pisać i mówić o moich porażkach ...
Tak wiem inni sie ze mnie mogą śmiać ze ide ze próbuje .. ze staram sie złapać szczęście w rożnych akacjach i wydarzeniach i odchodzę z niepowodzeniem !
Tak to bardzo śmieszne ze ktoś taki jak ja chodzi dalej i sie proś ...
Tak to takie śmieszne ze taki człowiek jak ja upada prawie przy każdej poddanej mi próbie do szczęścia!
Śmieją sie i tak juz zostanie ! Nie zmienię nastawienia ludzi do mnie i do innych ...
Bóg tego pragnie i ja sie z tym godzę!~
Nie dlatego ze ludzie wyrządzili mi ból tylko dlatego że dzięki zadanym raną jestem tym kim jestem !!!
Jestem dla paru tysięcy oparciem, radością, siła !
Tak wielu z nas nie radzi Sobie z problemami które nas otaczają ...
Tak wielu  nas sie okalecza bierze używki zapinając o złych czynach ...
Tak wielu z nas nie ma ze Sobą co do zrobienia!
Jest mase ludzi takich których wymieniłem ale ...
W mojej grupie odbiorców jest ich bardzo mało !
A dlaczego ?
Bo wiedzą z czym ja sie zmagam ...
Wiedzą ze nie trzeba być perfekcyjnym aby spełnić marzenia!
Wiedzą ze dali mi siłe do walki i nigdy ich nie zostawię ...
Zawsze mogą na mnie liczyć bez względu na wszystko !
Kochani nei chce aby ta notka była smutna ale ten rok tez taki po części był wiec nie chce ukrywać co mnie boli a co cieszy !
A cieszy mnie bardzo wiele rzeczy i otaczających mnie przygód !
Juz je wymieniam bo czekacie na to hahah:)!

No a więc tyle sie działo ... Nie wierze sam i do tej pory na serio tego nie ogarniam ile moja wiara dała mi wygranego szczęścia!
Poznałem wielu wspaniałych ludzi z którymi współpracuje którzy  rozumieją mnie tak bardzo bardzo i nie patrzą na mnie jak na reklamę lecz jak na człowieka dążącego do szczęścia !

Tak Maja Szymanowska! Ta kobieta odmieniła moje zycie tak maxa!
Pamiętam kiedy napisałem do niej na facebook"u  czy będziemy mogli nawiązać jakąś współprace...
Jeszcze w ty samym dniu otrzymałem odpowiedz ze wyczytali i zobaczyli wile rzeczy na moj temat ...
I ?
I tak sie wszystko zaczęło ...
Pierwsze spotkanie hemmm nie zapomnę  go!
Udało sie tańczyłem pierwszy raz na koncercie !!!
Matko !!! Pamiętam jak schodząc ze scenę czekali ludzie i pytali sie czy mogą sobie ze mną zrobić zdjęcie i czy mogę im dać autograf!!!
Nie wiedziałem co mam o tym myśleć ( zdarzało mi sie to juz ale bardziej ludzie odbierali mnie jako .. On jest znany w necie .. )


Widząc ich usmiech na twarzy
Widząc ich świecące oczy ze szczęścia ...
Tyle pozytywnej energii w tym pięknym dniu!

Za jakis czas zadzwonił do mnie Paweł ( mąz Mai i menager )
Czy chce wystąpić w ich teledysku ktory bedzie krecony we Włoszech :O
Ja przez pierwsze 15 minut miałem odlot ... Nie widziałem co mam powiedzieć!

Nie pisałem o tym nigdzie bo po co chwalić sie czymś co jeszcze nie wyszło :P

Juz po przyjeździe z Włoch ...
Usiałem pewnego dnia i zacząłem płakać ze szczęścia !
Nie dlatego ze pierwszy raz byłem zagranica ale dlatego ze moje motto przyniosło mi szczęście na ktore tak bardzo czekałem !
Siedziałem przeglądając zdjęcia .. słuchajac muzyki ktora wypełniła moje wnętrze radością!

Wzruszam sie nawet teraz ... dlatego ze wiem ze to czytacie i czujecie po części to co ja!
To jest piękne ze nie musze byc obok Was by widzieć waszą reakcje bo tak wielu z Was juz znam i wiem jaki jest wasz sposób rekcji ...

Oj kochani!!!:)

Po chwili zastanowienia czas pisać dalej co sie wydarzyło a będzie tego jeszcze trochę bo szanuje każdą osobę z którą udało mi sie coś zdziałać i wiem ze Wy szanujecie ich tak samo bo Oni pomogli mi !

Gosia Andrzejewicz no tak Ona!!!
Tak moja siostra bo tak do siebie mówimy heheh to takie bardzo fajne jak osoba ktora jest tak znana jest dalej sobą i cieszy sie razem z Tobą szczęściem innych!
Z nią miałem juz parę przygód ale nie chce wam zdradzać co sie bedzie działo bo nie chce zapeszać hahahahahah;d

Patrycja Nowicka !!!!!!! aaaaaaa
Tak tak Ona moje wy kluchy :P
Aj kochanie wiem ze to czytasz ahhahaha!!! i sie teraz smiejez jak i reszta
No moje Wy kupy!
Jestem wdzięczny  facebookowi że po raz kolejny pomół mi !
TAK TO ŚMIESZNE!
Ale do Patrycji tez napisałem czy jest chetna do współpracy :P
Troche sie dziwiłem ze odpisała tak szybko po to było zaraz po programie MBTM gdzie wiem jak wygląda zycie co sie dzieje po tv!
No ale nie wazne i tak sie zaczęło a co przyniesie los ... Zobaczymy
Moge powiedzieć że cieszę sie że są ludzie którzy tylko nie myślą o Sobie !!! A ty juz kochanie wiesz co mam na myśli:)

Poznałem wielu fajnych ludzi ale Oni najbardziej uczynili mi ten rok szczęśliwym rokiem !:)

Projektanci, fryzjerzy, aktorzy, modele i modelki i inni to było masę ludzi którzy otworzyli mi drzwi :)!

Współpracowałem z wieloma instytucjami które pomagają w różny sposób ludziom

Ale kochanie Wy wszystko wicie z moich notek  co się działo :)
Ja tylko podsumowuje najważniejsze wydarzenia !

Lecę dalej z tym koksem hahaha!!!

Udało mi sie wystąpić na wielu scenach gdzie mogłem pokazać swoją pasje i sposób na zycie !

Ale największym sukcesem jest to że poznałem KOWALCZYKERS!!!!
Tak jeżdżąc po Polsce z projektem " Cool Dance"
Poznałem moich kochanych odbiorców ktorzy sprawili ze jestem potrzebny że nie jestem tylko z nimi w świecie internetu ! :)

Wielu z nich nie zapominane .. Nie liczyło sie dla mnie co zrobili ( upominki które po części przypominają  mi ten dzień ) Ale bardzie chodzi mi o to jacy dla mnie byli!!!:)

Są wyrozumiali bo wiedzą ze ten dzień był piękny i wiedzą ile mam pracy nie napastując mnie cały czas pisząc itd:)

Za co bardzo dziękuje!!!!
Dziękuje ze mam takich mądrych odbiorców ktorzy sie wzajemnie szanują i wspierają to jest coś pięknego !!!
Pikene jest to ze człowiek wkłada tyle w to pracy i ktoś to zauważa i bierze z Ciebie przykład postaępujać tak samo!!!:)
Tak można po części zmienić ten brudny świat lecz nie wszystkich ....
Ale nikt nie powiedział ze będzie łatwo!
DLATEGO POWIEM KRÓTKO I NA TEMAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ROK 2014 JEST MÓJ I BĘDZIE DUŻO SZCZĘŚCIA I RADOŚCI  ! KOCHAM WAS!!!



1 komentarz:

  1. jesteś wspaniałym chłopakiem który nadaje sensu życia twoja Kowalczykers <3 .!

    OdpowiedzUsuń