26 lipca 2013

TO JA !

Witajcie !

To mój pierwszy post na tej stronie :P
Wczoraj myślałem co tutaj będę pisać ....
I dochodzę do wniosku że  "Wiara pozwala widzieć dalej niż widzą oczy "
Jest to moje motto życiowe ale od jakiegoś czasu  ten fragment tekstu zagórował tez w waszej pamięci  ...
Myślę ze jak zobaczycie ten film to dowiecie sie o mnie więcej ...
Będę tutaj pisać nie tylko o sobie bo tak naprawdę jestem tutaj dla was !
Wczoraj na asku gdzie praktycznie w ogóle juz z niego nie korzystam ..
Wszedłem o odpowiedziałem na jedno z tysięcy pytań ...
Cieszy mnie fakt ze choć trochę osób to przeczytało ...
 Dlatego postanowiłem częściej odpowiadać na takie pytania
Sam w życiu dużo przeżyłem i pracuje z młodzieżą która zmaga się z problemami ...
Każda historia dużo mnie uczy i daje do myślenia ....
Wiec jak macie jakieś problemy zapraszam do pisania na sebastiankowalczyk19@onet.pl
 (oczywiście na każde nie będę odpowiadać ale wybiorę te z którymi można sobie poradzić )
Mógłbym tutaj pisać jeszcze dużo ale czas na prace ;d
POZDRAWIAM I ZAPRASZAM JUTRO :)
Plus jak możecie to wpadajcie tutaj i udostępniacie tego bloga :P

7 komentarzy:

  1. Powodzenia wpisaniu bloga Sebuś :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że pójdzie Ci tu tak dobrze jak na FB :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: juliabarganska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że go założyłeś ! Uwielbiam Cię i postaram się odwiedzać codziennie. Kc <3 Miłego Wieczorku ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Faajnie , że założyłeś bloga. Mam nadzieję, że będzie na nim faajnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lepiej założyć tumblra? Więcej osób może obserwować twojego bloga. Mimo wszystko, powodzenia w pisaniu bloga. Mógłbyś jednak popracować nad wyglądem twoje bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ale ja nie robie tego na pokaz.. Komu bedzie sie podobać to bedzie wchodzić:)

      Usuń