29 lipca 2013

MARZENIA SĄ CORAZ BLIŻEJ!!!

                               ZDJĘCIOWO DZISIAJ !

Witajcie !

Dopiero co wróciłem z koncertu który odbył sie w Książu Wielkopolski nie mam siły ale tak bardzo Was kocham ze muszę  napisać co się działo!!!

Może na początek pierwsze zdjęcie i relacje z tego co sie wydarzyło!!!
 HAHAHAHHAHAHAH!!

Tak własnie wiem ze śmieszne ... 
Ale to nie chodzi o to żeby was rozbawić tylko po to aby uświadomić ze sam nie ogarniam co się dzieje!
Pół roku temu przed spaniem modliłem sie mówiąc w codziennie do Boga 
" Chciałbym kiedyś stanąć na ogromnej scenie ...."
Ciężka praca i determinacja ... siła jaką daliście mi wy wczorajszy dzień odmienił moje życie!!!




Dojechałem!!! Jarocin wita!!!



W oczekiwaniu na Maje Szymanowską!!!



CZAS NA PROBE!!!
NIE WIERZE ZE ZARAZ TUTAJ WEJDĘ I ZOBACZĄ MNIE LUDZIE !!!!







Teraz zamykamy oczy :O !!! 

PRZED!





PO!
Taka szybka metamorfoza hahaha



TERAZ CZEKAMY NA WYSTĘP ;)

 WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA WODA
  ORGANIZATORZY !!!
 BEZ TEGO BY MNIE CHYBA NIE WPUŚCILI 
HAHAHAHHAHA







                                   


 Przed nami  ABBA już rozgrzewa publiczność !


Z MOJĄ MENAGERKA KOCHAM JĄ!!!!!!!!!!!!!
Z MAJI MENAGEREM 
ZAJEBISTY GOŚĆ !!!

 WCHODZĘ AAAAA!!!
 TAK PO CIUCHU ! CIEKAWE CO TUTAJ SIĘ ROBI HYMMMMMM ..
 JA CZY ON??? MY RAZEM!
 KCIUKASY TRZYMALIŚCIE KOCHAM WAS!!!
IMPREZA ROZPOCZĘTA!!!!!!!!!!!




DZIĘKUJE! DO TEJ PORY NIE UMIE WYRAZIĆ TEGO CO CZUJE !







 PO KONCERCIE CZAS NA RELAKS!






                                                                                                                                                                                   


I Z SAMEGO RANA CO???
PYSZNE ŚNIADANIE NIE WIEDZIAŁAM CO MAM ZJEŚĆ HAHA


KOCHAM WAS DZISIAJ TO JUZ KONIEC RELACJI ZDJĘCIOWYCH JUTRO WIDEO A TAM TO SIE DZIAŁO ZAPRASZAM JUTRO!:)

 KOCHAM WAS!!!!
























4 komentarze:

  1. Słodkoo! Jeszcze nie raz będziesz stał Seba z Mają :3 Albo innymi :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwwwww, kolejna notka. Fajne zdjęcia. Też bym chciała się zrelaksować tak jak ty po moim bieganiu i setce brzuszków. :/ Ci ludzie którym daliście autografy... Mieć takie szczęście ^^. A tak w ogóle, to cieszę się bardzo z nowej notki. widzę ,że dobrze się bawiłeś. Oby tak dalej. AalwaaysHungry <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no ! Widzę, że blog się rozkręca! Podstronki też są zrobione :3 Świetne focie ^-^
    I ten basen *-* Haha. Czekam na kolejny post :3 Pozdrówki ;3

    OdpowiedzUsuń