29 września 2013

Występ z Gosią Andrzejewicz !

Siemka wszystkim!:) Popołudniu odebrałem telefon z wiadomością ze jade na wystep z Gosią Andrzejewicz ... Nie zapomnę tego co sie działo ile nowych wskazówek dostałem .. Teraz jeszcze bardziej zaciskam pas i ide przed Siebie ! Bo mam Was dziekuje Wam za to ze jestescie ! Przed występem piszac post na Faceboo'u .. Czytając wasze komentarze jak trzymacie kciuki i mnie wspieracie ....AAAA dało mi to tyle energii pod czas wystepu ze scena az sie trzęsła! Gosia dała czadu mam nadzieje ze nasz wspołpraca sie rozwinie a efekty beda widoczne ! Nie bede dzisiaj duzo pisać bo nie mam siły .. Ale pamiętajcie jedno " Wiara pozwala widzieć dalej, niz widzą oczy"!!!

5 komentarzy:

  1. Zazdroszczę .! Ale i Gratulacje talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :)
    szkoda, że mnie tam nie było :(
    ale ciesze się razem z Tobą <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciesze sie ze twoje marzenia sie spełniaja ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo dumna z Ciebie, cieszę się, że to co robisz daje Ci siłę, co mnie bardzo uszczęśliwia. Tak dalej, zawsze będę Cię wspierać zawsze będziesz dla mnie ważny. Pracuj nad tym co kochasz! ♥ | Agatka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże. To było genialne. Stałam tam i dochodziłam <3

    OdpowiedzUsuń