12 grudnia 2013

Zakończenie projektu z IOGT POLSKA

Witam Was:)!
No część z Was moze sie zastanawiać kto to jest i o co chodzi .. po co o tym pisze ?
Wiec IOGT Polska to organizacja pozarządowa działająca w tematyce profilaktyki uzależnień oraz wykluczenia społecznego.
Rozpocząłem współprace z nimi we wrześniu ubiegłego roku jako wolontariusz.
Tak naprawdę wiele sie nauczyłem ... więcej niz po jakięs porażce 
Nie wykluczam juz innych ludzi i ich nie oceniam bo każdy z nas tak na serio ma dwa oblicza.
Jedno z nich moza szybko zauważyć a drugie po długim spędzaniu czasu z tą osoba oraz obdarzenie  sie bezgranicznym zaufaniem ( wiadomo ze bywają przypadki ktore dobrze grają .. jak w filmie ) 
No ale pomińmy temat ludzi .. szkoda czasu i myślenia Oni i tak robia to co chcą ... My juz nikogo niczego nie możemy  nauczyć alboi ktos nas kocha albo nienawidzi :) 
Oj kochani lubie to uczycie jak czytacie to co pisze ..
Ciesze sie ze do niektórych z Was moje słowa trafiaja i widzicie w nich szczerość tak na serio to jestescie mądrymi ludźmi ktorzy wiedza na czym polega zycie w każdym detalu :P
No to zaś zaczynam heheh ..
Przechodzę dalej do tematu ktory jest dla mnie bardzo ważny i odmienił moje zycie w jakieś czastce ... 
Iogt dało mi wskazówkę ktora wykorzystam w zyciu poznałem mega ludzi z którymi warto pogadać i mozna poczuć ze jesteś im potrzebny nie chca mnie wykorzystać ( jak inni ) 
Czasami ludzie oczekuja od nas tak nie wiele my sie na to godzimy marnując nasz cenny czas bo kazdy z nas ma cenny czas i to bardzo!!! My sobie nawet nie zdajemy sprawy ile rzeczy możemy zrobic .. No ale nam sie nie chce co nie??!!!! Wolimy siedzieć na fejsie bo tak jest fajnie szybko leci czas i sie nie nudzimy .. wolimy hejtować na asku i nabijać sobie lajki bo one sa takie wazne w zyciu .. wolimy śledzic innych i im zazdrości wyładowując sie bezsensownymi opiniami w necie i takie tam ajjj nie chce mi sie o tym pisać ... co robią ludzie którzy nie mają celu ..
Tak Wam sie wydaje ze bedac młodym mamy na wszystko czas ale tak nie jest .. widzimy i słyszymy wiele tragedii ktore dotykają naszych bliskich i nie tylko a my dalej nic z tym nie robimy .. Jest nam smutno ajj i za tydzień zas to samo .. ojj nie powiem bo tez tak miałem ... lecz w moim zyciu nie  bylo łatwo dlatego teraz rozumie potrzeby ludzi i zyciu ... Moze i mam te 20 lat i co ja moge wiedzieć .. Spotykając czesto ludzi z którymi współpracuje na wstepie juz jestem określony jako osoba z ktora chyba nie ma sensu sie zagłębiać w sens zycia .. ale to ja zadaje i odpowiadam im na pytania na ktore oni czesto sami nie znają odpowiedzi i jaki jest tego sens?? po co oceniać no taki juz jest nasz mozg heheh ;d 
No i zaś tyle pisze hahahah
Więc jak zawsze KOCHAM WAS!!! I zawsze to będe pisać!! LOVEEEEEEEEEE BZZZZZZZ<3 
JUTRO JAK MI SIE UDA DODAM TEZ WAŻNA NOTKE Z NOWYM TATUAŻEM :) + JUTRO OGŁOSZENIE WYNIKÓW KONKURSU " ŚWIĄTECZNA KARTKA" 













3 komentarze:

  1. Hej fajna bluza, też chcę taką! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, kochaaaaam Cieee XD :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy trzymamy za Ciebie mocno kciuki, życzymy Ci dużo sukcesów i jeszcze więcej fanek :) ! Bluzę uwielbiam!
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń