25 listopada 2013

Nowy teledysk taneczny i nowe przemyślenia !

Dzisiaj jest wyjątkowy dzień dla mnie ...<3

Witajcie :)
Jak juz widać po opisie jestem bardzo uśmiechnięty i zadowolony z życia!
Od piątku mam cały czas banana na twarzy ( ale nie takiego z drzewa ) :P 
W Żorach odbyly sie warsztaty to juz kolejne w tym roku ...
Wychodząc z pociagu podbiegła  do mnie i przytuliła a patrząc mi w oczy nagle pojawiły się u niej łzy ...
Łzy ze szczęścia ...
Nigdy nie zapomnę o Tym pierwszy raz poczułem coś w moim zagubionym sercu które przez dłuższy czas nie wpuszczało do Siebie takich dużych emocji ...
Wracając do domu emocje nie opadały jestem pierwszy raz dumny z Siebie że osiągam powoli to na czym tak bardzo mi zależy !
Na Waszym szczęściu !
 Tak na tym mi zależy... Ciesze sie ze większość z Was juz zobaczyła jakim  jestem człowiekiem ze nie robię nic na pokaz ani dla fejmu ( do którego mi jeszcze bardzo daleko ) 
Teraz jest taka moda ze każdy uważa sie za gwiazdeczkę ale tak jak szybko leci w gore tak szybko upadnie na ziemie i może sie w końcu obudzi ...
Nie będę podawać konkretów bo sami widzicie co sie robi :O
Ale jak juz wyżej pisałem ciesze sie ze w końcu widzicie prawdziwego mnie!
Chciałbym Wam jeszcze napisac ze to dzieki Wam udało sie mi sie wiele rzeczy choćby to ze dostałem sie do klipów (  niebawem beda ) 
Zadajecie sobie teraz pytanie jak dzieki nam jak to ty w nich tańczysz i sam sobie to załatwiłeś i osiągnąłeś to ciężką praca !?
Tak moze i jest ale kochani gdy nie to ze mam Was ze jest Was az tylu na mojej stronie to żadna gwiazda by sie mna nie zainteresowała bo takich jak ja oosb tańczących jest pełno i jeszcze 100 razy lepszych ...
Większość z Nich patrzy na to ze mam duze grono odbiorców co da im tez oglądalność ..:(  
( Nie każdy )
Niestety to smutne ale tak juz jest inni patrzą tylko na korzyści a nie na to aby komuś pomoc ..,. Spełnić marzenia ...
Dlatego zawsze bede Wam wdzieczny !!!
 Do końca moich dni ...
Dobrze wiecie ze wy tez możecie na mnie liczyć  zawsze Wam odpisze i pomogę jak tylko mogę ...
Sam duzo przeżyłem i dużo w swoim zyciu doświadczyłem dlatego nie boje sie mówić tego otwarcie ... Mowie bo chce dac wam sile na to abyście tez mogli sie podnieś i isc do przodu !
To taki zaś mały wstep hahaha
Dzisiaj jest premiera mojego nowego klipu tanecznego ktory został nagrany wczoraj ...
Powiem szczerze to bylo to największe dla mnie  wyzwanie ...
Pierwszy raz pokazuje jak na prawdę tańczę i jaki jest moj poziom taneczny 
Jak widac jest roznica ... 
W klipie zatańczyła moja jedna z najlepszych uczennic z mojej szkoły tanecznej jak widac dobrze Sobie radzi wiec cos czuje ze jeszcze rok i bedzie lepsza ode mnie ( albo juz jest ) 
Nagrywaliśmy go wczoraj caly dzien i dalismy rade ( nie powiem ze chciałem zrezygnować z powodów technicznych ....;/ Ale nie potrafiłem bo nie chciałem Was zawieść ) 
Są tacy ktorzy nawet pamietają date naszego spotkania .. dziennie dostaje od Was mase wiadomosci i nie da sie tego opisac co czuje ...
OBIECUJE WSZYSTKIM ZE SIE Z WAMI ZOBACZE!!!! 
Tylko dajcie mi czasu i uwierzcie w to bo " Wiara pozwala widzieć dalej niż widzą oczy "


Teraz w Was jest siła ...
A jaka?
To od Was zależy jaka będzie oglądalność i czy doceniacie moją ciężką prace ...
To od Was zależy czy bede zauwaony przez kogoś 
To od Was zależy czy uda mi sie z kims współpracować!
Jest wiele kwestii ktre tak na prawde od Was zalezą :)
Tylko ja Was nie będę o nic prosić bo nie wypada nie chce nikogo wykorzystywać 
( chociaż sam caly czas jestem wykorzystywany ) 
Nie chce tego robic bo Was bardzo szanuje ...<3
Nie mam duzo czasu na siedzeniu w necie i sprawdzaniu co sie dzieje nie jestem na bieżąco  w castingach ale dziekuje innym za to ze przesyłacie mi informacje dotyczące rzeczy ktore mogą mi sie przydać i pomoc w karierze <3

Tutaj macie link do nowego klipu :https://www.youtube.com/watch?v=1DxjynMgSHM


KOWALCZYKERS  NA ZAWSZE!<3


14 komentarzy:

  1. kochamy cie <333

    OdpowiedzUsuń
  2. My zawsze będziemy cię wspierać i Ci pomagać jak tylko możemy.
    Trzymam Cię za słowo że się zobaczymy, Poznań czeka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Popracuj nad szablonem bo moim zdaniem źle się czyta wpisy.. ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. siemka :) niestety nie znam sie tutaj :( ale kogos znajdę do pomocy:) +dziekuje za wskazówkę :)

      Usuń
  4. Trzymam za ciebie kciuki!=]

    OdpowiedzUsuń
  5. Kowalczykers... wtf

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak trzymaj Seba i się nie poddawaj.Zawsze jesteśmy i będziemy z Tobą<3 Kocham !! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czemu, ale czytam i wzrusza mnie. Tak wszystko.. jest bardzo cudowne, to jaki jesteś to że pojechałam na teledysk i cię poznałam.. Jesteś cudowny i towarzyski, takich ludzi brakuje.. Dziękujemy ;* ~Wera.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem z ciebie dumna :) i bede cie wspierac. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak To przeczytałam aż łzy mi poleciały z twojego szczęścia Które dajesz nam <3 Kowalczykers;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, aż sie popłakałam!
    Sebastian jesteś naszym największym (moim na pewno) szczęściem!
    Cieszymy sie że jesteś z nami <3 Dajesz nam wiarę w to, żeby spełniać marzenia <3
    KOCHAMY CIE BARDZO I ZAWSZE BĘDZIEMY Z TOBĄ <3 ~Kowalczyker Ania :*

    OdpowiedzUsuń