24 marca 2014

Pierwszy sukces w świecie show biznesu!

Nie wiem od czego mam zacząć !
Jestem w warszawskim hotelu dzwoni do mnie Adam... ( znajomy aktor )
A - Siemka za ile bedziesz na castingu /
Ja- No jutro jade. A co?
A- Jak to zaczyna sie zaraz ...
Ja- To chyba Ci sie coś pomyliło stary hahah jutro jadę!  Chodzi Ci o casting do Vice of poland ( byłem wtedy z Mają Szymanowską )
A - A to ja myślałem ze Ty jedziesz na casting do reklamy ...:O
Ja- Jaka reklama ?
A- To nie wiesz?
Ja - Nie ?:O Skąd mam to wiedzieć haha Ja nie z Warszawy :P
A- No ja myślałem ze Ty jestes w jakieś agencji ( filmowej )
Ja - Nie no co ty ja dopiero będę próbować w tej branży hahah :)
A- No to jedziesz dzisiaj tam i nie ma ze nie! Jade juz po Ciebie :)
Ja- Nie no co ty nie mam czasu .. Dopiero co przyjechałem do hotelu .. Ciężka podróż a jutro występ Mai i nie może być lipy hahah :)
A- Nie pierdol jade! Ty tam pasujesz ja to czuje :O Masz dziary i grzyweczkę hahahahah!
Ja - hahahahahahahah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jestem na miejscu !
Wchodze :O...
A tam ... ponad 300 osób każdy ...:O
Każdy WYJEBANY!!!!!!]
Ja do niego ...
Ej zdupiam stąd co ja tu robie hahaha!!
Adam poszedł po formularz castingowy!
Byłam tam też z Victorią Majcher :)
Kazałem jej też wziąć udział .. Inaczej bylm nie poszedł :P
Na początku wpuszczali pojedynczo ...
Po 4 godzinach ...
Po 6 osób ..
Wchodze :O
A tam cała produkcja .. Kamery .. :O
Przedstawiłem sie i po chwili do mnie koleś z produkcji ...
Skąd masz takie fajne spodnie :O
A ja do niego ze sam je zrobiłem ...
On powiedział że są mega !!! :)
Ja sie ucieszyłem ze komus sie podobają ...
Po chwili kazali mi stanąć profilem .. LEWYM :(
Tak bardzo go nie lubie ... ( nos ;/ )
I dałem głowę w dół a On do mnie wyprostuj sie ...
Ja do niego czy musi byc takie zdjęcie ?
A On ze tak i ze czego sie wstydze ?
A ja że nie lubie tego profilu bo moje włosy zle ścięte i mój nos jest chujowy ...;/
W tym momencie zaczeli sie śmiać ..
Mi sie zrobiło głupio ...
A On do mnie ...
Widziałeś kiedyś aktora idealnego?
Twój nos to zaleta nie wada!
Tańcz powiedział ...
Puścili muzykę i tańczyłem hahhaha była imreza !
Tak sie rozkręciłm ze pierwszy raz gadałem gwarą śląską i powiedzieli ze dziękują i może sie odezwią ...
Może... :( Te słowo .. Słyszałem tyle razy :(....
Po miesiącu o tym zapomniałem ...
19 SIERPNIA!! TAK TO MOJE URODZINY!! PIĘKNY DZIEŃ Z PRZYJACIÓŁKA I RESZTĄ ZNAJOMYCH ... COS PIĘKNEGO .. FILMY .. ZDJĘCIA PAMIĄTKI OD KOWALCZYKERS!!!!! KOCHAM!!!!!
Nagle telefon!
Witam z tej strony Produkcja Filmowa z Warszawy...
Proszę odczytać e maila :O
Ja szok!!!!!
Nie będę tutaj tego pisać co tam było bo wyjdzie na to że sie chwale :O hahahha
I zbliża sie dzień przymierzania stroi jade sobie z Viktorią :P
AAAA ZAPOMNIAŁEM  NAPISAĆ KAZALI ZABRAĆ MI MOJE SPODNIE ( NAPISALI Z 10 SMS!!! :o )
Wchodzimy a tam kamery ...:O
Wywiad itd ja nie ograniam co sie robi hahah aż zacząłem sie smiać :O
Przymierzyłem mase ciuchów ale okazało sie że moje spodnie są najlepsze i najlepiej odzwierciedlają moją osobe :O
BEKA W CHUJ HAHAH!

Tydzień później było nagranie :)

No to czas sie przebrać :)


Jestem o 4 rana na dachu!
:o MAM LĘK WYSOKOŚCI!!!!

Przypieli mnie do lin i siedziałem na krawędzi wieżowca ktory miał 40 pięter :O
Ale co tam hahahah
 No to czas na coś do jedzenia mała przerwa haha

To pierwszy raz byłem w takim  autokarze gdzie wygląda jak w restauracji ahahhaha

Ostatnią rzeczą tak w skrócie to była sesja zdjęciowa :)


Będzie ona wykorzystana do parsy ... bilbordów ...
Reklama na YT nie jest cała :)
Tam jest tylko 30 sekund a trwa minute bedzie jeszcze dodana:)
I poleci na całym świecie !
W kinach w tv internet! 
MARZENIA SIE SPEŁNIAJĄ ....
Brak mi juz słów ... Co sie robi jak cieżko pracuje i jaki widze tego efekt ! 
Obiecuje ze to dopiero początek ! 
Warszawa na mnie czeka i juz w maja sie tam przeprowadzam! 
Obecnie jestem w Śremie gdzie będę organizować obóz taneczny!
Nagrywam od wczoraj filmy promocyjny i załatwiam formalności :)
WIDZIMY SIE NIEBAWEM + TAKIEJ CANY OBOZU NIGDY JESZCZE NIE BYŁO :l)
INFO NIEBAWEM KOCHAM WAS! 
IDE SPAĆ JUTRO JUZ WRACAM DO DOMKU :)
DZIEKUJE ZA TO ZE JESTESCIE :)
REKLAMA:









8 komentarzy:

  1. najlepszy! <3 gratuluję sukcesu! <3 :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, Seba! Tak się tym jarasz, a przecież chuja Cię tu widać. To nie jest show biznes, to jedna, krótka reklama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :o Wspaniałe fotki. Gratuluję sukcesu :* ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokazałeś mi,że warto walczyć o marzenia i ty o nie walczysz. ! Jesteś naprawdę wspaniałym człowiekiem. Czytając tego bloga nie przy jednym poście się popłakałam. Mieć takiego idola to NAJWIĘKSZY SKARB W ŻYCIU ! <3 Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko,spoko jestes zajebisty :** i mam szczescie ze jestes moim Ojcem na fb <3

    OdpowiedzUsuń
  6. tak dawno.. :(
    /Natalia Seroczyńska

    OdpowiedzUsuń