23 września 2013

Wazne jest to aby odkrywac siebie !

 Witajcie kochani!:)  
Wczoraj odbył sie pokaz mody w Łazach na który zostałem zaproszony.
Szczerze mówiąc czytając wiadomość na mojej stronie o propozycji jakoś w to nie wierzyłem ni nie bylem pewien czy dam rade ale w końcu lubię wyzwania wiec sie zgodziłem.
 A co sie okazało ?
 Ze na początku chodziłem jak kaczka i wszyscy sie ze mnie śmiali nawet ja sam hahaha ale juz po 15 minutach poczułem to cos muzyka poniosła mnie na maxa i dałem z siebie wszystko !





  I co sie okazało ze otworzyłem pokaz mody nie wiem czy to szczęście czy .... aj nie ważne hehe ważne ze udało mi sie pójść w tym pokazie.
Ale przeszedłem tak od razu do konkretów a nie o to mi chodził.
  Dzień zaczął sie dosyć ciekawie a humor towarzyszył juz od samego rana bo moje gwiazdy Miel Dance i Patrysia ( przyjaciele )
 Zadzwonili rano ze czekają na mnie na dworcu a ja ?
Leżę w łóżku ..
Najlepsze bylo to ze w niedziele jeżdżą autobusy co dwie godziny hahah wiec chciałem zadzwonić po taksowke ale .. brak kasy wiec szybko na fejsa i post o pomoc ! Na szczęście znalazła sie osoba która mnie uratowała ! nie przed zycie ale przed dostaniem w moja brzydka gembe heheh
W Katowicach jak to my glodni .. Z Miel Dance dostaliśmy kupony bo wiecie otwarcie galerii Katowickiej wiec gratisy tez sa hahahha a my jak sepy sie ciepiemy ... No to co ?

 Kubełek nie tylko w brzuchy ale i na głowie hahahhaha filmów nie dodam I tak juz z pełnym brzuchem śmierdzącymi zebami do pociągu ..Patrysia jaki zwykle zdjec nie chciala .... no to pinta fanta bądź bambucia hahahhaha !!!
 Tak tak zas nikt mnie nie rozumie chodziło mi o reklame fanty kiedyś taka byla hahaha
W pociagu jak zwykle czas na relaks Czyli? Biba hahahah !

Na pokazie poznałem wielu bardzo Ciekawych ludzi ( efekty niebawem)


 No trochę sie spóźniliśmy jakieś 3 godziny haha chcieli nas zabic ale stwierdzili ze lepij po bo po co robic zamieszanie I sie zaczęło .. muzyka ... ludzie i ... Ja!
 Wyszedłem patrząc sie na wprost aaa ta dawka emocji chce jeszcze raz!


 Serio nawet w to nie wierze ze mi sie udalo ze tak poszedłem ni wgl .. przeciez ja tylko robie zdjecia a nagle sie okazało ze mam jakies szanse w świecie mody mam nadzieje ze to sie tak nie zatrzyma bede probowac swoich sil w tej branzy i sie starac jak tylko moge !
  Po pokazie wychodząc juz na pociag nagle ...... no nagle slysze ten glos !
 A tutaj Jakub wraz z Piotrkiem graja koncert na tej samej imprezie co ja !

 Ja w szoku podbiegam pod scene ! Nie uwierzycie ale jak skończyła sie jedna z ich piosenke to Jakub do mnie " Cześć Sebastian " a ja stoje i nie wiem co mam powiedzieć ..... dobra mniejsza nie bede Wam gadac co czuje bo za dużo tego hahaha porostu bardzo sie ciesze ze tak wszystko sie układa !
Ciesze sie ze jest Was coraz więcej na mojej stronie .. Niebawem nowe filmy taneczne mam nadziej ze Was zaskoczę.

  Zapraszam Was również do zobaczenia najnowszego teledysku Maji Szymanowskiej !
 http://www.youtube.com/watch?v=ESnaOyZrdZc
To dziewczyna z ktora współpracuje od jakiegoś czasu i cały czas mnie zaskakuje swoja siłą i determinacja!:)
 Dzieki niej u mnie w zyciu sie trochę zmieniło za co jestem jej mega wdzięczny!
 Prosze Was udostępnijcie je nowy klip niech dotrze do jak największej ilości ludzi bo w tym teledysku nie tylko widac emocje ale tez spoosb zycia ktorego czeto nie rozumiemy ..
 Nie każdy artysta potrafi to pokazać w taki sposob jak Maja !
 Za co szacun!
Jej fanpage: https://www.facebook.com/Muzyka.Maja.Szymanowska?ref=ts&fref=ts
Kochani rowniez czekam na wasze wiadomości...
Pamietajcie ze jak macie jakis problem zawsze postaram sie pomoc i mozecie na mnie liczyć o działa w dwie strony wasze wsparcie jest dla mnie mega wazne i wy tez mozecie ode mnie tego oczekiwac:)<3
Wiec jak cos to prosze pisac na fb ; https://www.facebook.com/sebastian.kowalczykCoolDance
 Albo na sebastiankowalczyk19@onet.pl
 Zapraszam rowniez na moja strone :https://www.facebook.com/pages/Sebastian-Kowalczyk/301774263184055?ref=ts&fref=ts
 oraz na moja profil : https://www.facebook.com/sebastian.kowalczykCoolDance

Trzymajta sie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz