30 sierpnia 2013

Premiera mojego pierwszego teledysku już dzisiaj o godz. 20:00

Witajcie kochani !! :)
Nie wiem od czego zacząć... tak straszne dużo się u mnie dzieje. Poprzedni tydzień był dla mnie spełnieniem marzeń tych dużych i tych małych nie wierzyłem w to co się dzieje... bałem się TYLKO że to zwykły sen i że zaraz się obudzę hehe :P Aleee niee to działo się  naprawdę ! :P
Opiszę wam to wszystko już za niedługo :)
Aa teraz mały Making of z coveru wraz z  teledyskiem 
i to co będziecie mogli zobaczyć już o godz. 20:00 :)
  • Wiec tak pierwsze co wypadało by zrobić to  się ogolić przed nagraniem... bo przecież trzeba jakoś wyglądać hehe prawda ? 

  • Wszystko zaczęło się od dodania tego plakatu.

  • Razem z Malwiną codziennie sprawdzaliśmy pocztę w oczekiwaniu na wasze zgłoszenia , ćwiczyliśmy naszą piosenkę żeby jak najlepiej wypaść przed wami.. słuchaliśmy opinii innych a wy dawaliście nam codziennie pozytywną moc która motywowała nas do działania ! :)



Malwino chciałem Ci podziękować za współprace , za te wsparcie i "wprowadzenie " na szlak muzyczny. Pamiętaj nigdy się nie poddawaj bo " Wiara pozwala widzieć dalej, niż widzą oczy " ! Trzymam za ciebie kciuki ! :)
Malwino chciałem Ci podziękować za współprace... za te wsparcie i "wprowadzenie " na szlak muzyczny. Pamiętaj nigdy się nie poddawaj !
 " Wiara pozwala widzieć dalej, niż widzą oczy " ! Trzymam za ciebie kciuki ! :) 



  • 21.08.2013 godz. 12:00 ruszamy z Malwiną  na kręcenie klipu.. a zaczyna się to w pewnym opuszczonym miejscu.


  • Wybija godzina 14:00 gdzie w C.H Agora obywa się obecne zbiórka , zobaczmy co się tam działo ! :)






Już wszyscy wchodzą !! Już nie umieliśmy się doczekać kiedy się z wami przywitamy :P !



Ten moment kiedy zaśpiewaliśmy nasz cover i usłyszeliśmy te okrzyki
" Podoba nam się "
































  • No to ruszamy w miasto ! :)

  • My dotarliśmy a wy gdzie ? :P

  • Ooo jesteście  ! 


  •  To jak ? Kręcimy  dalej ! :)









Fajnego balonika dostałem ? :P

  • Dobra dobra .... czas na następną scenę. :)







No i mnie pochlapaliście :P


  • Dziękuje wam wszystkim za realizację mojego małego marzenia... byliście ze mną w tym ważnym dla mnie dniu....  i naładowaliście mnie pozytywną dawką energii !!
KOCHAM WAS ! 



ZOSTAŁO OSTANIE UJĘCIE , ALE TO CO SIĘ W NIM DZIAŁO  ZOBACZYCIE JUŻ W TELEDYSKU o godz. 20:00 





  • Zapraszam na moją stronkę gdzie dalszy ciąg tego co będzie się działo....










2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. No no ! :) Dużo się działo ;d Ty pozwoliłeś niektórym z nas również spełnić swoje marzenia. <3
    Wspomnienia !:')
    JA CHCĘ 21 SIERPNIA JESZCZE RAZ!!! *-*

    OdpowiedzUsuń