27 września 2013

Nie jestem sam

      "Nie jestem sam "


Ten tytuł może być interpretowany na rozne sposoby ...
Ale o co mi chodziło?
To mój nowy tatuaż 
To siła w słowie !
To łapiące mnie z tyłu dłonie które nie chcą mnie wypuścić
A dlaczego?
Każdy z nas jest inny ale na jakis sposób jestesmy tacy sami ...
Mamy swoje marzenia
Mamy dobre i złe dni 
Jemy pijemy i oddychamy tlenem 
Mozna wymieniać wiele rzeczy i sytuacji które tak bardzo są do siebie podobne 
Tak samo każdy z nas ma swojego Aniła Stróża !
To On przy otwarciu naszych oczu złapał nas i prowadzi przez drogę zycia 
Nie zawsze może nam pomóc ale czesto daje nam czas na zastanowienie sie nad tym co jest dobre a co złe 
Bedzie z nami do końca aż po raz drugi zamkniemy oczy nie otwierajać juz ich nigdy !
Czemu mnie dzisiaj tak naszło na sprawy wiary?
Nie wiem jak wy ale ja boje sie smierci 
Jest wiele rzeczy które chcialbym zdobyc 
Jest wiele  słów które chcialbym wydobyć
Wstając dzisiaj rano przez jakiś czas wiele pytań wchodziło mi do głowy ...
Czy dzisiaj  poda mi ktos pomocną dłoń ?
Czy przebaczyć tym którzy zadają tyle bólu?
Duzo tych pytań sie nasuwało ale nie chce o tym pisac jakoś nie potrafie...
Wstając powiedziałem " Zyj tak jakby jutra miało nie być "
I tak też własnie zrobiłem !
Ciesząc sie dzisiejszym dniem zrozumiałem ile dziennie tracę !
Lubie oglądać i słuchac o tym co sie dzieje na świecie ale czasem nie rozumie ... 
Nie rozumie tego jak mozna ... a jednak ...
Każdy z nas ma chwile gdzie szarość wypełnia jego wnetrze a wolna muzyka wywołuje łzy ..
Nie tylko łzy ale tez wspomnienia i te piekne i te przykre ...
Nie wiem co mnie naszło na taki smutny post ...
Ale coś dla odmiany w końcu to co czuje to pisze nie wstydze sie tego i niczego ! 
Bo ważne jest to aby być sobą !
Dziękuje Wam ...!

4 komentarze:

  1. Dziękuje ten post naprawdę dał mi wiary aby iść dalej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ja też tobie dziękuje <3 Jesteś dla mnie drugim Aniołem Stróżem który mi pomaga chociaż nie jest koło mnie i mnie nie wspiera. Ale dla mnie zawsze jesteś ze mną<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego ludzie oceniaja cie choc cie nie znaja mowia ze jestes frajerem ze sie lansujesz wszystkim , jak widac zazdroszcza ci , raz stanelam w twojej obronie i powiedzialam ze nie znaja cie nie rozmawiali z tb a oceniaja cie i ze sa poprostu typiarami . oberwalo mi sie ale bylam z siebie zadowolona ze wkoncu mialam odwage powiedziec co mysle . znam cie rok mialam z tb powazna rozmowe i dziekuje , zapamietam twoje slowa do konca zycia <3 Wiara Pozwala Widziac Dalej Niz widza oczy *_* pozdrwaiam ;*

    OdpowiedzUsuń