4 marca 2014

Zwykły wtorkowy dzień ...

Uwaga! Zanim zaczniesz czytać wejdź i włącz tą piosenkę : http://www.youtube.com/watch?v=q1wNuUTClCQ
Inaczej ta notka dla Ciebie nie będzie miała sensu i zrozumienia !


Zwykły wtorkowy dzień ... A jednak z rana ogromne przemyślenie !
Obudził mnie dzwonek ...
Przyszła Pani listonosz wręczając mi list (rozliczenie pit hehe)
Kiedy szedłem do pokoju .. zamykając drzwi mój wzrok skierował się w prawą stronę pokoju...
Patrząc na wiszące na ścianie plakaty ( pamiątki z warsztatów tanecznych itd )
Na mojej na twarzy pojawiły się mieszane uczucia !
Mieliście tak ze w jednym momencie uśmiechasz a po chwili jest Ci smutno ...
Uśmiech wywołany jest zadowoleniem i szczęściem a smutek brakiem tego co piękne !
To taka dziwna sytuacja ...:O
Po chwile otworzyłem moja szafę i wyciągnąłem mój kartonik :)
Otwierając go przez moje ciało przeszła niesamowita energia !
Chwytając po kolei każdą z danych mi rzeczy czułem jakbym był blisko tej osoby!
Czytając list słuchając tej muzyki która leci którą teraz słuchasz ...
Wiesz co czułem ! Bo wiem jakich mądrych mam tutaj odbiorców !
Nie muszę Wam pisać moich uczuć bo większość z Was juz je zna !
Kochani ! Kiedy pisze notki występuje w nich dużo wielokropków i wykrzykników ...
To nie jest robione dlatego ze mi się tak podoba ale robię tak ponieważ pisząc mam szargane odczucia i emocje które mną kierują podczas pisania zostawiają wiele nie wyjaśnionych zdarzeń i chciałbym żeby każdy interpretował ten przeczytany tekst na swój sposób !
Żeby każdy z Was miał swoje odczucia i dokończył sobie te zdania...


4 komentarze: