6 maja 2014

Krakowski relaks

Oj ten Kraków:P
Mam tak blisko ale zawsze jak tam jechałem to w kierunku mojej przyszłości castingi itd:P
Tym razem pojechałem na zakupu wraz z Patrycja ...
Nic takie fajnego nie bylo w galerii przy dworcu dlatego postanowiliśmy wyruszyć w miasto:O
Było pięknie tyle ludzi ... Uśmiechy zabawa ... Coś pięknego .. Brakowało mi tego jak mam  byc szczery od roku cięzko pracuje ... Czasami mam czas na odpoczynek ale bardziej w domu albo gdzieś w pobliżu jakies kino i takie tam hehe
Dzisiejszy dzień dał mi nową energie czuje sie tak świeżo :P
Pomimo tego ze byłem tak blisko doceniłem pare ważnych rzeczy ...
Ta notka nie będzie długa bo bardziej zdjęcia Wam pokażą co sie dzisiaj działo :)
W piąteczek nowe projekty ciuchów ale nie na sprzedaż tylko do pokazania :P
W moje głowie buduje sie coś poważnego jeżeli chodzi o odzież widze za zainteresowanie jest ogromne co mnie bardzo cieszy że wychodząc z czymś  nowym do ludzi kończy sie to sukcesem a nie kolejną porażka :)
Zapraszam na koncert ys 17 czerwca w Mega Klubie Katowice gdzie wystąpię z Arturem Strączykiem oraz Kasią Gomułką bedzie moc :)
AAA i zapraszam na obóz taneczny bo miejsc zostało juz tylko 20 :)
Info u mnie lub u Patrycji Kowalik :)
Kocham Was!:)



















2 komentarze:

  1. Pierwszy komentarz .. Pozdrawiam Kowalczykers <3 A tak z innej beczki to widzimy się za 7 dni i wtedy będziesz miał niesamowita energię i do tego ostro zryta psychę <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej <33

    OdpowiedzUsuń